۸ پاسخ

من ۷ روز ب پری مونده بود بتا دادم ۱۵۶ بودم

مال من ۴۲۹ بود روز موعدم آزمایش دادم دکتر ترسوند دوباره بعد یه هفته شد حدود ۳۸۰۰ فک کنم

نه نترس امروز متوسل بشو به اقا انشالله دلت نلرزه اصلا

عزیزم بالای هزار ساک رو تو سونو واژینال میبینن چند روز صبر کن خوب بتا بره بالا یه آزمایش دیگه بده و برو سونو

برای من ۴۳۸بود دوروز بعدش شد ۱۰۵۴

مال منم ۲۲۵ بود دوروزه بعد تکرار کردم شد ۴۸۹ خوبه چرا پس مال بقیه هزار هستش

البته اینم بگم من شک دارم که سیکلم ام۳۲روزه باشه و قطعا تخمک گذاری دیرتر انجام شده بخاطر همین این عدد نرماله

من امروز۵هفته شدم و دیروز بتا دادم عددش۱۳۳بود و خیلی منو ترسوندن حتی نذاشتن برای بارداریم خوشحال بشم منو ترسوندن که نکنه خارج از رحمی باشه

سوال های مرتبط

مامان فرفری 🩵 مامان فرفری 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری