خانوما باردارم استخون واژنم درد می‌کنه طبیعیه؟؟؟

۹ پاسخ

آخ آخ آره
گفتی دردم اومد😩

منم اینجوری بودم دکتر بهم کلسیم و ساشه‌ی منیزیوم داد بهتر شدم

آره طبیعیه

وای منم اینطوری بودم طبیعیهههه

اره عشقم تو بارداری اگه مزه هاتم درد بگیره چیز عجیبی نیست🤣

چند هفته ای من آخراش اینجوری شده بودم

من ٣٢ هفتم و اينطورم

اره از علایم بارداریه ولی ب دکتر بگو

اره طبیعی

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی هام مامان مامان نی نی هام ۱ سالگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری