۵ پاسخ

کوریزان بهش بده مسکنم توش هست راحت میخابه

حتما اسپری بینی بگیر مرتب بزن

آخ الهی بچه تو تابستون سرما بخوره چقدر سخته و بد

پلارژین بده

مگه آبریزش داره سیتریزین بدی .کوریزان بده برای گلوش ایورامی بده آب جوش عسل و آویشن زیاد بده شیر گرم و عسل و زردچوبه بده گلوش نرم میشه .سوپ زیاد بده

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی