۹ پاسخ

سلام خوبی نگهش دار عزیزم هنوز دو دل موندی انشالله هرچی که به صلاحته همون برات بشه اما صرفا چون امادگی نداری قاتل بچه خودت نشو عزیز من

انشالله خدا کمک میکنه ولا من موقعی ک لاوین ۷ ماه بود از دست مادر شوهرم وشوهرم سقط کردن واقعا داغون شدم عصبابم خراب شد ۴ مریضی دیگه گرفتم هی میگم خدا برای مادر شوهرم نسازد

اگ شرایطشو داری نگه دار بسپار به خدا و امام حسین منم بچه هام با فاصله کمن خیلی سختمه برام خدا توانشو میده

عزیزم میتونی .مطمئن باش خدا توانشپ بهت میده ...خیلی ها دست تنها و ...۳.۴قلو دارن

گلم نگهش دار خداروشکر دخترت خیلی کوچیک نیس خوبه تا بچه دومت هم دنیا میاد تیارا فهمیده تر میشه دوتان باهم بزرگ میشن راحت میشی من دخترم ک ناخواسته باردار شدم پسرم ۸یا ۹ماهه بود ولی خداروشکر الان دوتاشون بزرگ شدن

وقتی ناخواسته شده مطمئن باش خدا خودش حواسش بهت هست رزق و روزی شو برات می‌رسونه

آفرین که به این نتیجه رسیدی
به امام حسین بسپارش
بگو توانشم بده بهتون

خوب کاری می‌کنی عزیزم اون بچه مطمعانم خیلی برات خیر و برکت داره

گلم اگه میتونی سقط نکن؛؛من ناخواسته بچم سقط شد هنوز بعد از یک ماهه جای خالیش اذیتم می‌کنه😢

سوال های مرتبط