سویا،تخم مرغ، آجیل و مغزیجات، لبنیات،شکلات، بیسکوییت اینارم نباید بخوری.
پسر منم حساسیت داره و من هیچ چیز نمیخورم و همش هم اسهاله و بهتر هم نمیشه
از روی این ببین عزیزم
دو هفته رژیم لبنیات بگیر ببین چطور میشه،اگه باز علائم داشت رژیمت سخت تر میشه.
بهتره با پزشکش درمیون بذاری ببینی رفلاکس داره یا نه.
خیلی خوبه که شیر خودتو میدی ، شیرای رژیمی معمولا بدمزن بچه ها دوس ندارن.
حساسیت به پروتئن گاوی داره اگه شیر خشکی هست باید شیر HA بخوره اگه شیر مادر میخوره شما باید رژیم غذایی بدون لبنیات و گوشت گاو و مغزیجات بگیری
آره عزیزم
حتما آزمایش مدفوع براش انجام بده.
اجتمالا حساسیت ب پروتین گاوی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.