کالسکه کیدیلو کی داره راضی هستین؟

تصویر
۸ پاسخ

من کیدیلو Z8 گرفتم هم خیلی خوشگله هم جمع میشه برای مسافرت و اینا عالیه

من خیلی راضی ام
دسته ب مادر نمیشه اما چمدونیه خیلی سبکه و باز بسته کردنش راحته

من دسته روبه مادرشو گرفتم خیلی خوبه
خیلی محکم و مقاومه
ولی متاسفانه توی صندوق ۴۰۵ جا نمیشه
اگه ماشین بنزین بسوزه جا میشه
واسه ما دوگانست

انجل بیبی خیلی خیلی خوبه کیفیتش عالیه،سبکه و کابین سایزه فقط تنها مشکلش اینه رو به مادر نمیشه که من برای همین نگرفتم ولی پشیمونم،

سوال منم هس

من دارم به اسم کابین سایز گرفتم تو صندوقم بزور جامیشه😅

من دارم مدل z8
خوبه کاربردیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۱ سالگی