۳ پاسخ

من خریدم، امروز اولین بار باهاش بردمش بیرون خوب بود بنظرم تنها عیبش اینه رو ب مادر نمیشه

من یادش بخیر ۵۵۰۰ خریدم

کپه منه

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی