۱ پاسخ

نه عزیزم چند روز مشکلی ایجاد نمیکنه. منم میخورم یه سری تموم شد یه هفته نخوردم بعدش ازمایش دادم مشکلی پیش نیومده بود. تو همون رنج کنترل مونده بود. ولی ماها باید تا آخر بارداری حتما قرص رو بخوریم

سوال های مرتبط