خواهرا میتونم برم سرخاک(گلستان شهدا)؟

۱۲ پاسخ

یه سوال امامزاده رفتن چطور؟آخه وقتی وارد میشی پر از قبر هست تا بری داخل حرم

من ماهی یه دفعه میرم سرخاک مامانم مگه میشه نرفت من که دلم طاقت نمیاره به این چیزا اعتقاد ندارم 🙂

چه ربطی داره اره میتونی بری ،از قدیم گفتن کسی ک مرده موقع دفنش نباید نگاه کنه زن حامله نه اینکه سرخاک هم نره!!!من خودم هفته پیش رفتم سر خاک مادر بزرگ همسرم

من داییم فوت شد نزاشتن برم

نری بهتره.. میگن سنگینی روت میفته

من قبل از بارداری رفتم نذر کردم
بعدش باردار شدم هم رفتم با همسرم سوره یاسین خوندیم

منم خیلی دلم میخواس برم گلستان شهدا ولی ته دلم بده آخرش قبرستونه🥺 لامصب آرامش خیلی خاصی داره اونجا

نه من سر قبر بچمم نرفتم ای ۷ ماه🥲🥲

چرا میگید نباید بره؟

نه نرو خوب نیس اصلا تاچهله بچه که دنیا بیاد نباید رفت من پارسال مادرشوهرم فوت شد توهیچ مراسم نرفتم بااینکه عروس بزرگه بودم

نه تا جایی که من شنیدم میگن خوب نیس

خیرزن باردار قبرستون خوب نیست بره

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری