براچی نشه خب
من همون قبل بارداری هم خیرات مرده نمیخوردم الان که پامم نمیزارم قبرستونی
خیرات اشکال ندارع ولی یه دکتری تو اینستا میگفت زن باردار نباید تشییع جنازه بره محل دفن نباید بره بچش سق سیاه میشه بعد اکثر مامانای قدیمی هم همینو میگن
وای اخه چرا نشه؟ اونارم از مغازه خریدن یا خونه درست کردن دیگه
توروخدا یکم عاقل شید شما قراره مادر یه بچه بشید
قبرستان انرژی منفیش زیاده خوراکیاش هم همینطور.. من بودم نمیخوردم
بله میشه
اره عزیزم میشه
اما مامان بزرگم میگه خانم باردار قبرستان نره بهتره و مرده نبینه نمیدونم براچی اینجوری میگه
من دوس ندارم بخوردم تو این شرایط
اره من الان سرخاک بودم خوردم
اره چرا نشه مگه ایراد داره منم میخورم یه فاتحه میدم
اره
چرانشه ... خیراته دیگه توروخدا اینقد حساس نشیدا
اره بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.