خانما میشه چیزایی که از سرخاک خیرات میدن تو بارداری بخوری؟

۱۳ پاسخ

براچی نشه خب

من همون قبل بارداری هم خیرات مرده نمیخوردم الان که پامم نمیزارم قبرستونی

خیرات اشکال ندارع ولی یه دکتری تو اینستا می‌گفت زن باردار نباید تشییع جنازه بره محل دفن نباید بره بچش سق سیاه میشه بعد اکثر مامانای قدیمی هم همینو میگن

وای اخه چرا نشه؟ اونارم از مغازه خریدن یا خونه درست کردن دیگه
توروخدا یکم عاقل شید شما قراره مادر یه بچه بشید

قبرستان انرژی منفیش زیاده خوراکیاش هم همینطور.. من بودم نمیخوردم

بله میشه

اره عزیزم میشه
اما مامان بزرگم میگه خانم باردار قبرستان نره بهتره و مرده نبینه نمی‌دونم براچی اینجوری میگه

من دوس ندارم بخوردم تو این شرایط

اره من الان سرخاک بودم خوردم

اره چرا نشه مگه ایراد داره منم میخورم یه فاتحه میدم

اره

چرانشه ... خیراته دیگه توروخدا اینقد حساس نشیدا

اره بخور

سوال های مرتبط

مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۹ ماهگی