۵ پاسخ

البته چایی رو ۳۰ تاشو خورد

ناهارشو الان میتونی بدی که دیگه تا عصرانه و شامش فاصله بشه من معمولا چون پسرم دیر پا میشه تو روز شیر نمیدم اصلا غذاشو میدم مگه کم خورده باشه که قبل خواب ظهرش شیر بدم

دختر من ساعت ۱۱خامه با چایی شیرین خورد ساعت ۱یه استکان شیر کاکائو ساعت دو چند برش طالبی رفتیم حموم اومدیم ساعت ۳استامبولی با ماست ساعت ۴خوابوندم

دیگه اون شیرو نمیدادی الان جای هندونه ناهار میخورد😁

الان ببر بخوابونش دیگ😁😂

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱ سالگی
مامان حسنا مامان حسنا ۲ سالگی
مامان 💙اهورا💙 مامان 💙اهورا💙 ۲ سالگی