۱۲ پاسخ

مهرنوش کجاعه آویشن زیاد داشت؟

اویشن شیرازی معرووووفه واسه عفونت زنان واقعا عالیه

امروز هوای شیراز عالی بود ولی کوه با بچه خیلیییی سخته

عکسشو ازنزدیک.میفرستی؟

من عطر آویشن و خیلی دوست دارم

به به خوش بگذره اویشن پهن یا باریک

به به خسته نباشید اویشن کوهی یه چیز دیگس😁😍

خیلیم عالی
اویشن بیرون کیلو ۵ تومنه🥲

وای چ جایی چ هوایی خوشبگذره گلم

با بچه رفتی؟
من قبلا هنوز بچه نداشتم با شوهرم زیاد میرفتیم ولی خییلی سخت بود باید همش دست شوهرم می‌گرفتم اون وارد بود

کوه کجابین؟

کوه کجا

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱ سالگی
مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری