۸ پاسخ

آره طبیعیه بخاطر تغیر شرایط آب و هوایی اینجوری میشه مخصوصا قبل فصل بهار

من چهار روز عقب انداختم داشتم میمردم
ولی دیروز شدم

من دوروز بعد پریودی تست زدم مثبت شد

نه طبیعی نیست میام گهواره میبینم همه عقب انداختن بعدشم مشخص شده باردارن 😁

بازم بی بی بزن ریکس نکن

آره بابا زیاد که نیست

تنبلی تخمدان داشته باشی طبیعیه

من 16روز عقبب افتادم هرچی تست میزنم منفیه امپول هم زدم نشدم

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱ سالگی
مامان حسنا مامان حسنا ۲ سالگی
مامان 💙اهورا💙 مامان 💙اهورا💙 ۲ سالگی
مامان مَسیحا🤍 مامان مَسیحا🤍 ۲ سالگی
مامان 💙اهورا💙 مامان 💙اهورا💙 ۲ سالگی