۱۲ پاسخ

من معتقدم .نباید اسمی که مطعلق به یه شی یا آفریده خدا یا مثل ابان که اسم یکی از ماههای فصل هست یا باران و خورشید و آفتاب و ...... رو بچه گذاشت
اسم باید اسم باشه.

مهوا بهتره
آبان قشنگ نیس
اسم دخترمن یسنا

پرنسا ماهور پناه مهرو

پانیذ
آوا

منم موندم😭
همش میگم یچی بزارم مدیونش نشم

نهال ،آلا ،پناه،نور،ساحل

گلبرگ
ابریشم
اِلارا

مروارید
دریا
نور
پناه

من می‌خوام اسم دخترم و نفس بزارم نفس مامان صداش کنم

منم نظرم مثل شماس یه اسمی برای دخترم انتخاب کردم که هیچوقت قدیمی نشه،اسم دخترمو آوا میذارم 🥰

آبان نه😐مهوا بهتره

سارا

سوال های مرتبط