من معتقدم .نباید اسمی که مطعلق به یه شی یا آفریده خدا یا مثل ابان که اسم یکی از ماههای فصل هست یا باران و خورشید و آفتاب و ...... رو بچه گذاشت
اسم باید اسم باشه.
مهوا بهتره
آبان قشنگ نیس
اسم دخترمن یسنا
پرنسا ماهور پناه مهرو
پانیذ
آوا
منم موندم😭
همش میگم یچی بزارم مدیونش نشم
نهال ،آلا ،پناه،نور،ساحل
گلبرگ
ابریشم
اِلارا
مروارید
دریا
نور
پناه
من میخوام اسم دخترم و نفس بزارم نفس مامان صداش کنم
منم نظرم مثل شماس یه اسمی برای دخترم انتخاب کردم که هیچوقت قدیمی نشه،اسم دخترمو آوا میذارم 🥰
آبان نه😐مهوا بهتره
سارا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.