خانوما سزارینی از تجربه هاتون بگین چیا ببرم با خودم

۱ پاسخ

نسکافه وچای حتما با خودت ببر سرتو زیاد تکون نده چون سر درد میگیری اصلا استرس به خودت نده

سوال های مرتبط