۱۲ پاسخ

سلام دوستان
من قسمت استخوان واژنم زیر ناف به شدتت درد میگیره گاهی وقت ها هنگام جابه جایی توی خواب بنظرتون عادیه مشکل چیه؟تجربه دارید؟

قرص بخور فاموتیدین ۴۰

حالا مونده صبر کن
بعدش اسید معدت میزنه بالا 🥲

ای وای من از الان درد دارم فکر میکردم قراره بهتر بشم 🥲

وسط غذا یا بعدش فاموتیدین بخو
یا بعد غذا شربت آلمینیوم ام جی ساده

وقتی معده درد میشی ماست یا بستنی بخور

تا وقتی بچه بیاد🥲

منم وای مردم از معده درد از ۳۰هفته شروع شده هم تهوع هم سنگینی معده قرصم میخورم فایده نداره

دقیقااااا منم همینم نمیخورم وزن نمی گیره جنین میخورم ترشی میکنم

من نولپازا 40 ناشتا میخورم خیلی خوبه از اول بارداری دارم میخورم اگه نخورم از درد میمیرم هیچی هم نمیتونسنم بخورم

گلم شربت آدی ژل بخور خوبه

منم همینطور تو دوراهی موندم یچیزی بخورم ی مشکل چیزی نخورم ی مشکل

سوال های مرتبط