۷ پاسخ

باید سریع بری بیمارستان اگر انقباض داری

زودتر برو بیمارستان

برو بیمارستان یه خودتو نشون بده

سری برو بیمارستان

اگه میگیره و ول میکنه و شدیده خوب انقباض برو بیمارستان

برو دکتر۰

دکتر برو

سوال های مرتبط