۶ پاسخ

من شنیدم قمر در عقرب اصلا نباید نطفه بسته بشه

قمر در عقرب

نههه اصلا نکنیدا

نه بنظرم

از ۳تا ۸ تیر قمر در عقرب ..اگه اعتقاد داری بهتره نکنی

من اقدامم امشبم اقدام می کنم

سوال های مرتبط

یا ضامن اهو یا ضامن اهو قصد بارداری
مامان دانیال و رقیه مامان دانیال و رقیه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق 💙 مامان فندق 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری