۷ پاسخ

سلام ن عزیزم نترس پسر من موقع آمپول زد یکم گریه کرد بعد خونه ماشاالله کلا خابید
ولی من کلا همون دو روز بوه رو قنداق کردم که پاس تکون نخوره اذیت بشه
بغلمم نکردمش فقط کنارش دراز می‌کشیدم شیرش میدادم
ماشاالله خیلی ساکت و آروم فقط میخابید

ب این فک کن برا سلامتیش

اصلا نترس بچه من چند ثانیه گریه کرد

من ازمایش که بردمش بچم اونقدر گریه کرد سیاه شد صورتش نفسش رفت 🥲🥲🥲

من دیروز زدم همون موقع یکم گریه کرد بعدش هم استامینوفن میدی اوکیه

عزیزم همه بچه ها اینطوری نیستن پسر من همون لحظه که امپول رو زد گریه کرد بعد بفلش کردم اروم شد دیگه دوباره گریه نکرد فقط بیحال بود چون استامینوفن دادمش تا شب خوابید اذیت نشد ان شاءالله واسه شما هم اسون بشه هم چهار ماهگی پسر من

منم دلم نمیاد ببرمش 🥲

سوال های مرتبط