۹ پاسخ

پسر م من ۳ماهگی ختنه کردم موقع عمل که اصلا گریه نکرد بعدش کلا یک ساعت گریه کرد دیگه تمام

درد و سختیش تا زمانی که جیش کنه
یبار بکنه دیگه اوکیه استامینوفن هم بدب دردش میندازه

یه تیکه ازبدنش هست میبرن قطعا دردداره ولی توسن پایین خوبه کمتتراذیت میشه

پسر من همون روز خیلی گریه کرد ولی بعدش خوب بود استامینوفن بهش بده میخوابه

اره دیگه میخوان دولشو ببرن دردم داره😂😑

نه بی حسی میزنن همونجاچون پاهاشومیگیرن میترسه گریه میکنه پسرمن ازمطب تا خونه گریه کردوتمام

شب اول سخته

سلام عزیزم اشتباه میگن اصلا نترس کل عملش ۱۰دقیقس از اولش تا اخرکه بچه پوشک شده با لباس تحویل میدن همونجاهم اروم میشه فقط ادرار اول میسوزه وگریه میکنه بعدشم که استامینوفن سریع بده میخوابه تا۲ساعت بعدش بیدارمیشه دیگه آرومه شب اولم حتما قنداق کن پاهاشوکمترتکون بده

بی حسی میزنی دیگ
فقط اولین ادرار دردناکه همین
پوشک یه سایز بزرگ ببند لباس زیر دکمه هم نپوشون همین چند روزه سریع خوب میشه

سوال های مرتبط