۶ پاسخ

بنظرم بخیه سنتی بهتره من دوتا پسر بزرگامو سنتی ختنه کردم بعد سه روز بخیه ها افتاد اذیت نشدن ولی این یکیو حلقه ختنه کردم بچم هلاک شد تا ده روز با هر جیش کردن جبغ میزد تا کبودی میرفت اخرم حلقه ش نیوفتاد بردیم دکتر نخشو برید درش اورد بماند ک اونموقه هم کلی گریه کرد بنظرم بخیه کنی بهتره البته تجربه ی من بود

پسرمن هم به روش حلقه ای ختنش کردم۳۵روزش بوداصلانه اذیت کردنه گریه خیلی راحت بود۱۰روزهم طول کشیدتاحلقش افتادخیلی راضی بودم

دکترا واسه نوزادای زیر ۱ سال معمولا حلقه میذارن، ولی هرچی زودتر انجام بدی بچه کمتر اذیت میشه منم ۱ ماهگی انجام دادم دوبار فقط گریه کرد تموم شد و رفت

من پسر اولم رو سنتی ختنه کردم خیلی راحت بود و اذیت نشد هنوز برای دومی انجام ندادم ولی چند ماه پیش ابجیم و دخترعموم برای نی نیاشون حلقه انجام دادن ابجیم بعد از ۴ روز و بچه دخترعموم ی هفته افتاد

ختنه سنتی خیلی بهتره عزیزم

به نظرم جایی که میبری واسه ختنه خیلی مهمه من پسرم الان 4 روزه ختنه کردن اصلا گریه نکرد هیچی به روش حلقه بود خیلی راحته حلقه

سوال های مرتبط