۶ پاسخ

قطره باکتی ماید

برا پسر من فقط پماد تتراسایکلین چشمی جواب داد شبا قبل خواب یه لایه میریختم تو پلک پایینش

هر کاری کردم خوب نشد
متخصص بردم
با چای شستم
همه کار کردم
اصلا فایده نداشت
الان خود به خود داره خوب میشه
همین که بوی عطری یا چیزی باشه زود قی جمع میشه و بیشتر میشه 🙂

پماد آد چشمی خوبه واسه قی

چای سرد شده پنبه بزن توش بزار رو چشمش روزی چند بار این کارو کن

چشمش سرماخورده حتما جلو کولر و پنکه نبرش چایی ک دم میکنی با اولیش که میریزی بشور یا شیر خودت پسر منم همینطور شده بود یه هفته طول کشید تا خوب شد

سوال های مرتبط

مامان مانیا🩷 مامان مانیا🩷 ۱۷ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی