سلام اکوقلب چندهفته بایدبریم

۸ پاسخ

دکترم برا من بیست و دو هفته نوشته

من ۲۱ رفتم
مطب هروقت بری اوکیه
جای دولتی و بیمارستان باید ۱۸ باشی

در اصل میگن ۱۸ برو ولی من ۲۰ رفتم چون قلبش کامل میشه و هر خطر و مشکلی رو نشون میده.

فکر کنم ۱۸ تا ۲۴ هفته
من ۲۳ هفته رفتم

من نرفتم چون تو ازمایشا و سونوها مشکلی نبود و هزینه ش زیاد بود حقیقتا ! گفت ۸/۵

من ۱۹هفته رفتم

من ۲۰ هفته رفتم

۱۸هفته

سوال های مرتبط

مامان دایان ودیان مامان دایان ودیان ۱ ماهگی
مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوتافسقلی😍 مامان دوتافسقلی😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وچهارم بارداری