دکترم برا من بیست و دو هفته نوشته
من ۲۱ رفتم
مطب هروقت بری اوکیه
جای دولتی و بیمارستان باید ۱۸ باشی
در اصل میگن ۱۸ برو ولی من ۲۰ رفتم چون قلبش کامل میشه و هر خطر و مشکلی رو نشون میده.
فکر کنم ۱۸ تا ۲۴ هفته
من ۲۳ هفته رفتم
من نرفتم چون تو ازمایشا و سونوها مشکلی نبود و هزینه ش زیاد بود حقیقتا ! گفت ۸/۵
من ۱۹هفته رفتم
من ۲۰ هفته رفتم
۱۸هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.