میگم خانما اکوقلب جنین چندهفته رفتین شما؟

۱۱ پاسخ

۱۸ هفته و یک روز

۱۹ هفته

18 هفته و 4 روز

من دکترم نوشت انومالی که رفتم دکتر سونو گفت نیازی نیست بری اگه میخوای برو نرفتم

24هفته

من همون آنومالی رفتم انجام داد
لکه داشت خداروشکر چیزی نبود

من امروز نوبت دارم ۲۰هفته

۲۲هفته

دکترم نوشت، ۱۷ هفته و سه روز

خودتون رفتین
یا دکتر

من ۲۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان مامان نیهان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی های من مامان نی نی های من ۸ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری