شنیدم واجب نیس برای منم نوشته میخوام برم چک کنم خیالم راحت بشه
به منم گفت بده ولی اجباری نیست
منم دکتری که سنو انومالی برام انجام داد نامه داد برای اکو قلب جنین بعد از دکتر خودم پرسیدم گفت کسایی که بیماری زمینه ای دارن عکسرا انجام میدن منم قند دارم
من دادم
اجباری نیس
ولی میتونی بگیر
اکو قلبو همه میرن؟ کِی میگن برن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.