خانما کیارفتن اکوقلب جنین بهتون چی گفتن

۶ پاسخ

خداروشکر مشکلی نداشت و سالم بود

من ۱۸ هفته رفتم گفت ۲ میلی آب دور قلبشه‌دوهفته دیگه بیا ۲۰ هفته رفتم گفت هنوز هست ولی زیاد نشده ۲۸ هفته بیا تا اون موقع از استرس میمیرم😔دعا کن برام جذب شده باشه

فوکوس اکوژن داشت ک همون رسوب کلسیم میشد ک بهم گفتن باید ۳۰ هفتگی هم بیای و خداروشکر گفتن چیزی نیس هفته های بالاتر ازبین میره
یکوقت کلسیم رو قطع نکنی اگ میخوری

من رفتم گفت همه چی خوبه و یک ماه بعد تولد هم ببرم نینی را که چک بشه.

من رفتم قلب نی نی رو بررسی کردن و قلب شم نشون دادن

سالم بود خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وهفتم بارداری