۱۳ پاسخ

برامن نوشتن هنوز نرفتم زنگ زدم مطب شخصی گف 2800بیمارستان دولتی گف 500

تومن ۱۷۰۰

من سنو و اکو قلب باهم شد ۳۹۷۰

من ۱۸۵

من بیمارستان مهدیه رفتم ۲۶۸هزاردادم

من هنوز نرفتم ولی زنگ زدم پرسیدم گفت ۳ تومن

من دادم ۲۴۰۰

من دولتی رفتم 65هزارتومن بابیمه

ازدکترم پرسیدم لازمه گفت نه. ولی میخای برات مینویسم برو. دو دلم کرد

۱۹۵۰دادم

من پارسال رفتم ۱۷۰۰

من دو بار انجام دادم یجا۱۹۰۰ یجا۲۱۰۰

والا از خودم اکو گرفتن شد ی تومن😐😂

سوال های مرتبط

مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد آراد مامان محمد آراد ۶ ماهگی
مامان فرفری🐣وتودلی🎀 مامان فرفری🐣وتودلی🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی