عزیز اصلا سوالت به عکس ارسالی ربطی نداره دوم نذار شاید یکی ببینه دلش بخواد مدیون میشی خواهر گلم .
آره دارم
آره دارم
ترشحات من تا دوهفته پیش بیشتر بود الان کمتر شده
کلا ترشحات همیشه داریم و باید باشه چون از داخل به بیرون تمیز میکنه الان مث مخاط بینی هس کارش😅
قشنگم میدونم دلت ترشی میخاد توت نارس نخور توتی میشی و مسمومیت میدی لطفا بیشتراز ده تا دونه نخوریااااا خیلی مسمومیتش بده
توت خوب نیس گلم نخوری بهترع
کلا از اول تا اخر ترشح باهاته عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.