۷ پاسخ

خوب شما سه قلو بارداری ماشالله طبیعیه
انشالله بارداری خوبی داشته باشی ❤️❤️🌹

منم داشتم هفته های شما. شیاف می ذاشتم بهتر می شد. البته هنوزم دارم ولی کمتره

عزیزم شما بارت زیاده ماشالله قطعا دردت خیلی بیشتره

ای جااان سه قلو دارین😍😍😍برامنم خیلی دعا کنید🙏🙏🙏🙏

سلام مامانا خوبین من هفته ششم هستم هماتوم دارم بنظرتون خیلی خطر داره

من که شدید لگن درد دارم

شاید دختر دارید☺️

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی