۸ پاسخ

من از شما پایینترم کمردرد دارم

منم کمر درد دارم البته هفتم پایینه

اگ شدید درداتون بهتره با دکترتون درمیون بذارید
درد معمولی اشکالی نداره ولی درد شدید اوکی نیست

منم کمرم درد میگیره خیلی شیاف میزارم بهتر میشم

من نه ندارم

شدید نبود ولی داشتم

من کمرم خیلی

من نه

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته ششم بارداری