۱۲ پاسخ

زیاد واسه من یکم داره بهتر میشه قبلا اینقدر داشتم شکمم درد میگرفت

ارههههه 😫😫

سلامممم خیلیییی زیاد نمیدونم چیکار کنم چی بخورم

بله بله ،یکم پیاده روی کن ،چیزای نفخ کننده نخور،بعد غذا آب نخور،فیبر و سبزیجات هم بخور که یبوست نشی نفخ بیشتر بشه
تا اینجا دکتر اینارو گفته ولی بازم دارم نفخ

سلام اره منم مدام نفخ میکنم

خیلی زیاددد
شکمم کلی ورم کرده از نفخ

بشدت

۵هفتگی خیلییی شدید بود
۶و۷ هم باز زیاد بود
از ۸و۹یکم بهترشد
الان دیگ بیشتروقتا بستگی به تغذیم داره رعایت نکنم نفخ میکنم
ولی اون موقع چیزیم نمیخوردم نفخ داشتم

اره شدید. 🫠🫠🫠🫠.

طبیعیه من خیلییی داشتم

اوه زززیاد

اره داشتم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وخدا داد مامان دخترم وخدا داد هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیکان و نی نی🥹 مامان نیکان و نی نی🥹 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری