خانمایی ک هم هفته هستیم . شما هم کمر درد شدید دارید؟

۹ پاسخ

آره منم کمر درد داشتم تازه کمر دردم. خوب شده. میگن چون جنین. تشکل میشه بعد رحم بزرگ میشه بخاطر اونه
بعدش بری 7هفته. حالت تهوع از پا درت میارع

اره منم کمر درد و گاهی دل درد دارم
از وقتی وارد هفته ۶ شدمم صبح ها یا بعد غذا گاهی حالت تهوع دارم

منم هرزگاهی کمر درد و حالت تهوع بعضی موقع ها میاد

اره کمردرد میگیره ول میکنه مخصوصا گودی کمرم

اره یجوری کمرم درد میکنه ک ن میتونم بشینم ن دراز بکشم 🤦🏻‍♀️ ار دکترم پرسیدم گفت عضلاتت ضعیفه یوگا شروع کن

منم کمردرد دارم حالت تهوع اصلا ندارم خیلی نگرانم

وای اره منم کمردرد دارم صبحا هم حالت تهوع دارم

وای اررره دیشب خیلییی کمرم درد میکرد.

کمر درد شدید نه شما حالت تهوع دارین؟
من ندارم نگرانم

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته ششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وسوم بارداری