ناراحت نباشین برا همتون شروع میشه جوری ک پدر آدمو در میاره😑😂
برا بعضیا یکم دیر تر و بعضیا هم زودتر شروع میشه
برا من از آخرای هفته پنجم شروع شد
خوش به حالتون من از چهار هفته تهوع استفراغ شدید شروع شده تا الان هست
خیلی وقته شروع شده
اره بابااااا
عزیزم خداتو شکر که نداری منم تا دوماهگی نداشتم هرکس پرسید گفتم ندارم الان دوماهه نه خواب دارم نه خوراک نه حال😑🥲
تهوع به چند چیز بستگی داره هر بدن با بدن دیگر متفاوت به ژنتیک خواهر و مادر و اینها تهوع داشتن و به معده هر فردی بعضی خانم ها معده قوی دارند. که کمتر تهوع میگیرند
من نع هنوز 😔
منم ندارم من ازمایش تست خانگی گرفتم مثبت بود گفتم اگه باردارم په چرا حال تهوع ندارم باور نکردم رفتم سونو گرفتم گفت ساک بارداری داخل رحم هست ولی جنین نبود هنوز
منم هفته ۶ شروع شد
من هفته ۶ شروع شد همون اولی که فهمیدم
منم انگار ن انگار باردارم
نه من که انگار نه انگار باردارم 😑
نه من ندارم
منم ندارم
نه من ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.