خانما از چند هفته حالت تهوعتون شروع شد ؟؟

۱۰ پاسخ

من از 6هفته شروع شد اما بچه با بچه هم فرق داره

۶ هفته

تا الان خدارو شکر نداشتم ندارم

ازوسطای پنج

من همچنان ندارم 🤭

۶هفته بودم

من از ۶ کم کم شروع شد و هنوز ادامه داره

نداشتم تا اخر

من که ندارم فعلا ولی میگن هشت هفته

7 هفته

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هجدهم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ناناز🎀💖 مامان ناناز🎀💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هشتم بارداری
مامان مهتا مامان مهتا هفته شانزدهم بارداری