اسهال نباید بند اورد،سیر طبیعی رو باید رد کنه ویروس از بدن خارج بشه،امروز روز پنجم ک دخترم اسهال داره ،دکتر گفته تا پنج روز طبیعی بعد از پنج روز کمکم خوب میشه دو تا کپسول داده ک فاطی ماست میکنم میدم بهش
یه شربت اماده هست داروخانه داره خیلی خوبه
پودر شناسه
کپسول یوموگی بریز تو شیر یا رو موز بهش بده
کته ماست دادم
با این نوع. آبمیوه که داروخانه میده
سنجد هم خوبه
پودر بلوط یا سنجد با ماست
پوسته سبز پسته خشک کرده با آب بجوشونی دوتا قاشق بهش بدی
فوری خوب میشه
رازیانه عالیه
موز سفت سیبزمینی آب پز تخم مرغ آب پز پودر پدیا لاکت زینک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.