بنظرتون نینی چیه دکتر ۱۳هفته گفت پسر ممکنه اشتباه باشه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

پسرعع

پسره گلم

عزیزم اصلا به فرم سر و ستون فقرات و نمیدونم ضربان قلب و اینا اصلا به هیچ وجه توجه نکن من همین بلا سرم اومد دکتر احتمال پسر داد بهم ی سونوگراف معتبر رفتم با دستگاه خوب بعد اینجا هم همه بهم گفتن پسر گفتم دقیقه دیگ رفتم پسرونه خرید کردم چن دست لباس خریدم فقط ولی سلفری داده بودم فهمیدم ک دختره و دوباره پیش همون سونوگراف رفتم واسه جنسیت میخواستم ببینم جوابش چیه ک قطعی گفت دختره بدون اینک بهش بگم سلفری دادم اینجا یه خانومی بود میگف شک نکن بچت پسره تو تاپیکام هست هیشکی دختر نگف همه گفتن پسر اصلا تا انومالی هیچی نخر میدونم سخته ولی نخر

سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99
شمارش سیوکن روبیکا بیشترفعاله

پسره😍

ضربان قلبش چند بود سنو اول

نه درسته

دکتربه من گفت قطعی پسره نگفت احتمالا فعلا منتظرم سنو انومالی بشه برم.من دعامیکردم دخترباشه خداروشکرمیکنم که سالم بود

پسره😍مبارکت باشه عزیزم حالت جمجش مثل پسره

همون پسره

پسره.

سوال های مرتبط

مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی ❤️ مامان مهدی ❤️ روزهای ابتدایی تولد