سلام مامانا طبیعیه که من تو هفته ۸ ام علاعم ندارم؟

۴ پاسخ

منم تنها علائمم اینه که پریود نشدم 😂

بله طبیعیه
منم علائم نداشتم و ندارم
فقط کمی درد زیرشکم و درد سینه
اگه فشارم بالا پایین نشه اصلا بارداریم معلوم نمیشه 😁

منم هیچی ندارم همش میترسم بچه ایست قلبی کرده باشه عین قبلی

شما بنده برگزیده خدا هستید

سوال های مرتبط

مامان فرشته من مامان فرشته من هفته نوزدهم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تی تی جان و نی نی مامان تی تی جان و نی نی هفته سی‌ودوم بارداری