خانوما تو ۶ هفته ام علایمی ندارم طبیعیه؟

۹ پاسخ

دقیقا منم ۶هفتم هیچ علایمی ندارم

ولی من از پنج هفته علایم داشتم نمی‌دونم چرا

منم مدارم اکثرا همه میگن علابمی ندارن من فقط سینه هام متورم و دردناک شده

آره بزا ی هفته بگذره علاعم ها میاد

میشه بگید شماها از کی حالت تهوع شروع شد؟

من هنوزم علائمی ندارم گلم

قلبش تشکیل شده ؟

اره طبیعیه ..بستگی به بدن داره

اره عزیزم هنوز خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیان و کمند
🩵🩷 مامان کیان و کمند 🩵🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دِلیم😍❤️ مامان تو دِلیم😍❤️ هفته ششم بارداری