۱۱ پاسخ

منم ندارم نگران نباش🥴🙌🏻

منکه کمردرد دارم از فکرکنم هفته اول تا الان😑😐

صبر کن از حدود هفته هفتم شروع میشه تا نه هفته ک اوج هسش برا من از نه هفته داغونم هنوزم همونجورم

گلم منم علایمی ندارم نگران نباش میشه بهم درخواست بدی عزیزم

از هفته۷ شروع میشه

نگران نباش طبیعیه ماهم انجوریم من اصلا یادم میره باردارم

هنور اول راهی یه هفته دیگه سرویس شدنت شروع میشه گلم😊

نگرانی نداره گاهی اوقات طبیعی تا هفته نهم وقت داری

سلام عزیزم شما علائمتون شروع شد؟دیدم دوسه هفته گذشته گفتم بپرسم😬

اونم وقتی لباس ب بدنم میخورد

منم هیچ علائمی نداشتم جز یکی دوروز ک سورش سینه داشتم

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی