من چرا هیچ علائمی ندارم خیلی نگرانم

۱۱ پاسخ

منم هیچ علائمی ندارم

واییییییییییی منم ندارم دارم دق میکنم از فکر و خیال 😨😖🥺

من ۱۰ هفتم هنوز علاعم ندارم

8هفتت ک شد بیا شرح حال بده ببینیمت

صبر کن عزیزم هفته ۶و۷ شروع بشن 😪😂

منم ندارم فقط سینه هام یکم درد میکنه

منم ندارم😆

نترس چنان یهو شروع میشن که نمیدونی چیکار کنی

منم ندارم

منم علائم ندارم نگران نباش از هفته ۷ ب بعد شروع میشه

صبر کن شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان بردیاوهدیه‌ خدا مامان بردیاوهدیه‌ خدا هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونه برفم مامان دونه برفم هفته نوزدهم بارداری