چرا هیچ علائمی ندارم خیلی نگرانم 😔😔😔😔

۶ پاسخ

سر بارداری دخترم تنها علامتی داشتم پریود نشدنم بود کاااااملا طبیعیه حتی بچم درست تکونم نمیخورد در حدی که تو سونو بودم بردنم بستریم کردن چون تکون نمیخورد😂😂😂😂اللن سالم سالمه

خیلیا ندارن و خیلیام علائمشون دیر ظاهر میشه

منم اینجورم هیچی

سلام دوستان ،دوستان من سه روز از موقع پریودم عقب افتادم ولی هیچ علائمی ندارم طبیعی؟یا حتما باید برای بارداری علائم داشت؟

نه عزیزم نگران نباش طبیعیع

خو منم ندارم

سوال های مرتبط

مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان نی نی 🥹 مامان نی نی 🥹 هفته پانزدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان بردیاوهدیه‌ خدا مامان بردیاوهدیه‌ خدا هفته یازدهم بارداری
مامان عروسک💗و پسری❤️ مامان عروسک💗و پسری❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری