چرا چند روزه هیچ علائمی ندارم نگرانم برای تو دلیم🥲

۲ پاسخ

منم هفته دهم یهو همه علائمم کم شد ولی الان دوباره حالت تهوع ها و ضعف هام شروع شده، نگران نباش بنظرم طبیعیه🤦🏻‍♀️

نگران نباش
نگرانی خودش سم هست برا جنین منم هنین بودم و هستم علایمی ندارم جز درد استخون و زیرشکم

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته هفتم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری