دو روزه علایمی ندارم نگرانم

۶ پاسخ

حالا صبر کن یجوری هجومی میاد .
من دیروز صبح تا ظهر علامت نداشتم یهویی حالت تهوعم شروع شد تا همین الان

منم تقریبا سه چارروزه درد سینم کمتر شده نگرانم
هنوزم سونو نرفتم گفتم زوده فعلا
موندم چکار کنم همش فکرای بد میاد تو ذهنم شما قبلش چه علائمی داشتی؟

منم ۸ هفتمه علائمی ندارم فقط یبار بالا آوردم میگن ک طبیعیه

اشکال نداره علائم گاهی میره و میاد رفته باز برمیگرده

منم مثل تو عم

اشکال نداره طبیعیه هنوز بچه خیلی کوچیکه

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🥹 مامان نی نی 🥹 هفته پانزدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری