اصلا نترس علایما میان و میرن
سلام عزیزم مامان شدنت مبارک
اگه رژیم هوش و زیبایی جنین خواستی به کانال ایتام سربزن👇👇👇👇
یک عالمه رضایت داخل کانال هست
@nininazanin
https://eitaa.com/nininazanin
نترس طبیعیع
اشکال نداره کلا همیشه همینجوره بعضی وقتا زیاد بعضی وقتا کم
ن عزیزم طبیعیه علائما میان و میرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.