خیلی استرس دارم یه هفتس هیچ علائمی دیگ ندارم

۶ پاسخ

منم علاعم ندارم 🥹

اوایل هی علائم میره و میاد

منم دقیقا مثه شما هستم هیچ علائمی ندارم

خیلی هم عالی نگران نباش گلم دعا کن واسه منم همین طور بشه

خوش به حالت اینکه خوبه🥴🥴😁منم تو هفته شما یه مدت علایم نداشتم بعدش باز برگشت بدتر از قبل

نگران نباش طبیعیه
استرس برات خوب نیستا

سوال های مرتبط

مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری