من هیچچچ علائمی ندارم ،مگه میشه نگرانم بخدا

۸ پاسخ

تو بنده خوب خدایی شکر کن🌝😅

من توی کل بارداریم هیچ علائمی نداشتم حتی یه حالت تهوع کوچولو هم‌نداشتم

من تو تایم شما فقط گشنم میشد و بشدت کمر درد داشتم و خوابم میمومد

زوده چون

خداروشکر و اینکه یکمم زوده

عزیزم یکم صبر کنی تازه متوجه میشی قرار چی سرت بیاد اونوقتع ک تازه نگرانیات شروع میشه از حال تخمی ک داری😶😂

من تا الان هیچ‌علائمی ندارم عزیزم فقط گاهی معده ام سنگینه نه حالت تهوع نه ویار 🙁🤣

عزیزم من 6 هفته بودم نمیدونستم اصلا باردارم هنوز زوده 8 هفته ب بعد دهنت سرویس میشه

سوال های مرتبط

مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته هفتم بارداری