تو بنده خوب خدایی شکر کن🌝😅
من توی کل بارداریم هیچ علائمی نداشتم حتی یه حالت تهوع کوچولو همنداشتم
من تو تایم شما فقط گشنم میشد و بشدت کمر درد داشتم و خوابم میمومد
زوده چون
خداروشکر و اینکه یکمم زوده
عزیزم یکم صبر کنی تازه متوجه میشی قرار چی سرت بیاد اونوقتع ک تازه نگرانیات شروع میشه از حال تخمی ک داری😶😂
من تا الان هیچعلائمی ندارم عزیزم فقط گاهی معده ام سنگینه نه حالت تهوع نه ویار 🙁🤣
عزیزم من 6 هفته بودم نمیدونستم اصلا باردارم هنوز زوده 8 هفته ب بعد دهنت سرویس میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.