منم همینطور😅😅😅
وای منم از هفته ۷ شروع و شد دهنم سرویسه😭
🙄😐گهواره اینجوریه انگار
منم ندارم😐
منم ندارم علائم خاصی فقط تهوع خیلی خیلی خفیف
از خدات باشه دعا کن شروع نشه که بدبخت میشی😂
عادیه عزیزم ،فعلا کیفش رو ببر😁
بله عادیه
منم علائم نداشتم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.