من بارداری دومم عزیزم واسه دخترم س ماه اول از صب تا شب حالت تهوع داشتم میل ب هیچی نداشتم. ولی الان واسه بارداری دومم هیچ علائمی ندارم عادی عادیم😑😂
جنسیت فرق کرده
منم علائم نداشتم و الانم ندارم
منم همینطورم
منم همینطور بودم و هستم نگران نباش هیچ ربطی به علائم نداره
نگران نباش عزیزم استرس و از خودت دور کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.