۶ پاسخ

من بارداری دومم عزیزم واسه دخترم س ماه اول از صب تا شب حالت تهوع داشتم میل ب هیچی نداشتم. ولی الان واسه بارداری دومم هیچ علائمی ندارم عادی عادیم😑😂

جنسیت فرق کرده

منم علائم نداشتم و الانم ندارم

منم همینطورم

منم همینطور بودم و هستم نگران نباش هیچ ربطی به علائم نداره

نگران نباش عزیزم استرس و از خودت دور کن

سوال های مرتبط