خانما من هیچ علائمی ندارم عادیه؟

۶ پاسخ

وای منم علائم ندارم ینی طبیعیه آخر سر دخترم خیلی حالم بد بود و تهوع داشتم

ولی من از حالت تهوع دارم میمیرم ،صبح میخوام ازخواب پاشم مرگمه انگار،سینه هامم خیلی دردمیکنن

منم هیچ علائمی ندارم جز همون بیبی چک و بتا مثبت دیگه هیچ دلیلی برای بارداری ندارم😐🥲دل درد و کمردرد و سینه درد داشتم درحال حاضر هیچی ندارم🙁

بتا چند بوده ازشما

منم همین طور

اره عادیه

سوال های مرتبط

مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان لارا🫀✨ مامان لارا🫀✨ هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان دلینا گلی 🩷 مامان دلینا گلی 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ‌‌‌‌‌‌ناز مامان ‌‌‌‌‌‌ناز هفته یازدهم بارداری