خانما من هیچ علائمی جز سردرد و کمر درد ندارم آیا عادیه

۵ پاسخ

من هنوزم هيچ علائم ندارم نگران نباش

آره عزیزم بعد از ۷ ۸ هفته علایم تازه شروع میشه

بله عادیه

بله من اخرای ۶ هفته حالت تهو هام شروع شده و روز به روزم بیشتر میشه

بله من از شروع ۷ هفته حالت تهوع گرفتم

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان ‌‌‌‌‌‌ناز مامان ‌‌‌‌‌‌ناز هفته یازدهم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وچهارم بارداری